lördag 20 juli 2013

Hej och hå!

Min telefon har inte varit på topp och inte bredbandet heller. Kan därför inte bjuda på så mycket bilder förens i kväll.

Igår fick jag en juicy couture väska med tillhörande plånbok av en fin vän. Jag har inte bestämt om det är min stil riktigt än. Ska lägga upp bild på det så får ni avgöra.

Efter detta var jag en sväng på Liseberg med vänner och efter det så tog vi en bio. Full fart med andra ord. Vi såg World War Z. Jag visste inte att det var en zombiefilm och blev överraskad och ganska så skrämd när dom började hoppa fram på bioduken. Dessutom var det 3D så de kom väldigt nära mig och mina popcorn. Men jag tyckte nog att den bar ganska så bra faktiskt. Jag menar att titta på Brad Pitt i två timmar är ju inte så tokigt! Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar