söndag 12 januari 2014

okej då

Fått mail om jag inte kan summera mitt år med denna lista. Okej jag ger med mig.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort innan?
Var i Värmland med Marcus, linus och sambon.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja. Tyvärr
4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej, tack och lov!
5. Vilka länder besökte du?
- Danmark
6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha 2014?
- Nä, tycker att jag har det jag behöver. Mer hästar bara. Och det kommer det bli.
7. Vilket datum från 2013 kommer du alltid minnas?
- Någon gång i mitten av augusti. När vi var i Värmland.
8. Vad var din största framgång 2013?
- Jobbet
9. Största misstaget?
- Att inte låta mig koppla av.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Mått sämre än någonsin och sedan bättre än någonsin.
11. Bästa köpet?
- Ett par ridbyxor
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Huset
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Min "Extrammamma" Hon vet allt.
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2013?
What does the fox say.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Både och
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Ridit. Och rest!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Sovit.
18. Hur tillbringar du julen?
- Med min och sambons familj
19. Blev du kär i år?
- Ja i Turbo. En söt liten C-ponny.
20. Favorit program på TV?
- Big bang.
21. Bästa boken du läste i år?
- Fifthy shades
22. Största musikaliska upptäckten?
- Phillemon Arthur and the dung.
23. Hur många one night stands hade du 2013?
- Lycklig sambo
24. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Hatar inte. Tycker mindre om.
25. Något du önskade dig men inte fick?
- Nä, har allt jag behöver
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
- I år var jag väldigt sjuk
27. Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Besökt extrammamma tidigare
28. Hur skulle du beskriva din stil 2013?
- Business
29. Vad fick dig att må bra?
- Mannen, vännerna, Att få rida lite.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Alexander Skarsgård
31. Vem saknade du?
- Alla de grå
32. De bästa nya människorna du träffade?
- Malin och Christian i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar