tisdag 22 januari 2013

Dax att rycka upp sig och ta tag i saker

Hemkommen från skittråkig och onödig föreläsning. Jag har inte mycket för den läraren alltså..
Precis tagit på mig myskläder för att krypa ner i soffan för att läsa ett kapitel. Det är verkligen svinkallt både ute och inne.

Skall strukturera upp dagen så jag får gjort mesta möjliga och tänkte följande:

  1. Läsa ett kapitel i mikroekonomi
  2. Skriva ut papper till torsdagens grupparbete (ja vi har fått fler grupparbeten och jag hatar det!)
  3. Träna. Mina muskler är helt förtvinade då jag sitter still på onödiga föreläsningar hela dagarna
  4. Ta ett bad, fixa naglarna då dom är slitna och fastna i min halsduk hela tiden
  5. Ge er ett tips och förklara en bra grej att ha koll på i samhällsekonomin för att kunna göra bättre investeringar (sparande) och få ett bättre ekonomiskt tänk. Fast bara om jag hinner klart.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar