söndag 20 januari 2013

Sandra Summerar

Innan jag tar tag i planeringen för veckan summerar jag helgen. Dock behöver man inte vara kärnfysiker eller matematiker för att göra detta då min helg inte var så händelserik.

Tur var väl det! Jag behövde verkligen ta igen mig efter all stress som varit. Och förresten, vilken jubelidiot var det som kom på att helgen bara skulle vara två dagar!?

Lördagen, ja kan ni tänka er bestod mest av true blood. Jag var så trött så det kändes som det ända rätta att göra helt enkelt.




Söndag, ja det var väl kanske bäst att kompensera lite för lördagens soffläge och gå ut på en långpromenad. Närmare milen blev det och fint var det.




Nu får man göra lite käk och planera inför veckan. Bara 5 dagar kvar till nästa helg och då hoppas jag har lite mer energi och orkar vara social också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar