söndag 4 maj 2014

Helgen gick fort

Helgen har varit bra. Sambon har varit bortrest och jag har fått hela helgen ensam till att plugga lite statistik. Känns bra och veta att man håller en hyffsad takt. I morgon ska jag och träffa min chef på det sommarjobb jag ska jobba heltid på under juni. Sedan jobbar jag även i juli och augusti men på två andra företag.
Det är ganska roligt att vara på flera olika arbetsplatser. Man knyter kontakter och får inblick i många olika brancher.

Har även kommit igång med löpträning igen. Känns skönt

1 kommentar:

  1. Åh, här gick helgen otroligt fort också. Väldigt skönt med långhelg men tråkigt att den försvann så fort, skönt trots allt med rutiner igen.

    Måste säga att du har inspirerat mig redan på din presentationstext, vilket otroligt yrke du har valt att arbeta med. Det är viktigt med en stabil ekonomi, jag själv är extrem på den biten. Jag satt senast förra veckan och satt en ny budget, haha.. :-)

    SvaraRadera