måndag 5 maj 2014

Spanien

Nu när vårvärmen plötsligt har försvunnit och kyliga vindar biter tag i en längtar man bort. Jag har tidigare pratat om spanien då jag fick resecheckar i julklapp. Nu snurrar tankarna kring en välbehövlig semester efter sista tentaperioden.

Eller vad säger ni?

 Dessa underbara hotell och inspiration hittade jag här och jag blev mycket sugen på att börja planera upp årets resor för sommaren och kanske någon för hösten så man slipper regnet en vecka eller två. Lite d-vitamin boost är aldrig fel.

Verkar det inte lockande? Sol, bad värme och miljöombyte. Bara att få på någon annanstans på ett fin fint hotell och koppla av efter en stressig termin med mycket måsten och hektiskt schema. Det är väl alla värda? såväl studenter som anställda. Perfekt att ta innan sommarjobbet börjar. Men om man ändå ska unna sig en välbehövlig paus kan man se till att få det så bra som  möjligt till ett pris som speglar det man söker. Att planera och boka är viktigt för att ha koll på kostnaderna och veta vad man får. Dessutom är det lättare att göra en resebudget så man vet att man klarar av att ha roligt och klarar resten av sommaren.

Jag skulle vilja ta med mig sambon och åka en vecka redan idag! Måste visa honom detta först. http://se.fuertehoteles.com

2 kommentarer: