onsdag 5 december 2012

Det börjar bli dags...Häng med från början!

Okej, nu så!



Nu tycker jag att det börjar bli läge för er att lära känna mig. Oftast är det lättare att bara börja och att fylla på med bakrundshistoria och fakta om en personlighet efter hand. Det är väldigt svårt att lyfta sig själv i håret och ofta överensstämmer inte ens egen uppfattning om sig själv med andras.
Nog sagt om detta..

I skrivande stund snöar och blåser det i götet och det är skönt att vara inomhus.
Minder skönt är det att tillbringa stunden med att läsa ikapp statistiken..


Formler formler och åter formler. Den som ger sig in i leken får leken tåla brukar det heta och trots att det är segt och komplicerat är jag fast besluten att ta mig till mitt mål. Att bli färdigutbildad civilekonom.
Då är statistikkursen också ett måste!

Detta inläggg är en uppvärmning på resten av min resa mot mitt mål och min vision att ge er ett rikare liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar