onsdag 26 december 2012

Visma vs True blood

Passade på att handla på vägen från flygplatsen.

Nu har jag (för ovanlighetensskull lixom) pluggat nån timma.
Jag har faktiskt lärt mig grundläggande kontering i redovisningsprogrammet Visma. Skitenkelt program, mindre enkelt med alla regler och lagar kring det hela. Men det sitter nog snart.

Any waay.. Min bror var lagom snäll såhär vid ju och lämnade kvar de tre första säsongerna av True Blood.. Det blir lagom kvällsunderhållning för en trött ekonomistudent.
Jag vet, jag har försummat mina vänner, men det är faktiskt jul och dem kan gott hållas tills i morgon. Right?



 Man kan inte undgå Alexander Skarsgårds talang och förföriska blick i den här serien. Att ens ägna en tanke åt studier, tentor och plugg är omöjligt

Bill, Sookie and Eric ....


Bite me anytime!

1 kommentar:

  1. Jag tror att det är viktigt att släppa alla måsten iblan och bara gå in i en annan värld. Eller va tror du?

    SvaraRadera