fredag 28 december 2012

Ingen rolig fredag

Nä. Hade det sjukt trevligt med min fina vän igår. Tjöt och pilsner.
I morse var jag uppe tidigt för att åka och kolla rean på torget vi har här. Jag blev förbannad rent ut sagt.
Jag har misstänkt detta lääänge men nu fick jag konkreta bevis.

Vi hade en jättefin topp från twist and tango som i en viss butik kostade 499 kronor innan jul.
(jag har kollat på den lääänge)
Nu så här i mellandagsreatider så har dom gjort något så fruktansvärt fult så det finns inte. De har bytt ut lappen och satt priset på 799 kronor med en annan röd prislapp bredvid -300 kronor.

Men det är ta mig tusans inte det värsta. I en annan butik hittade jag samma för 599 kronor.

Om ni ger er ut i mellandagsrean så var rationella. Snälla! Köp inte bara för att det ser billigt ut, överväg noga, kolla kvalitet och materiel mm. Hittar ni inget är det okej. Man måste inte köpa bara för att det är rea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar