tisdag 24 september 2013

Fortfarande lite snuvig men det får gå ändå. Idag får jag pallra mig till jobbet. Extra pengar är efterlängtat när man är student. Dessutom så blir det en weekend i Fredrikshavn nu till helgen och då är lite shoppingpengar aldrig fel. Sålde ju av mina kinnevikaktier till en kurs på 134:- så att det blev ett fint överskott i kassan. Det mesta återinvesterades dock i Industrivärden men några hundra går till resan.

Förra månaden la jag om mina fakturor till e-fakturor och slapp på så vis många faktureringsavgifter. I snitt ligger dem på 30 kronor styck och har man en del fakturor blir det en del pengar varje månad man lägger på det. Värt att kolla över.

Nu tar jag tåget in till jobbet.. Helst av allt skulle jag dock vilja ligga kvar i sängen med en kopp te och en mysig film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar