onsdag 11 september 2013

Komma ikapp

Veckan har varit kaotisk och stressig hittills men nu börjar jag komma ikapp.
I måndags hade jag affärsjuridik från 09.00 - 16.00 och jobbade 17.30-21.00.
Och jag som sa till mig själv att jag skulle ta det lugnare denna terminen!?

Nåväl. Idag hade jag finansiell planering från 08.30 - 12.00. Sedan läste jag på bussen hem och gjorde en äppelpaj till typ middag. Efter det tog jag grannens hund Nemi och gav mig ut på en promenad för att rensa tankarna. Det är viktigt att komma ihåg att röra på sig när man sitter stilla så länge på föreläsningar. Vi gick till fjordingen Ronja som är ett sto på 26 år. Jag lovade att jag skulle hinna med och ta en liten tur på henne snart. Nu har jag några timmar innan det är läggdax. Klockan ringer redan 05.00 då jag ska ta mig till skolan för föreläsning i excell. Nu blir det att ta hand om tvätt och spela lite sims.

God afton

Ronja i vintras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar