måndag 30 september 2013

Inte en ledig sekund dom senaste dagarna! Besök och provtagning på vårdcentralen i torsdags. Tog hela dagen, och jobb på dagen på fredagen och konferens/ after work på kvällen. Hemma sent och upp tidigt för avfärdtill Danmark. Det blev bara över dagen och inget bad då en i sällskapet fått operera foten i veckan. Men det blev en fin trerätters, promenad och handling av vin. Besök på bar med biljard och spel på båten. Jättetrevligt. Igår fick jag panikhandla två par byxor då jag råkade spräcka mina där bak när jag lekte med kusinens barn på 30 års kalaset. Ett par jeans och ett par kostymbyxor till jobbet. Kom undan billigt.

Nu sitter jag på bussen till skolan för en föreläsning i affärsjuridik 09-16. Sen får vi se vad som hinns med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar